19 April 2011

kay dah lama tak update blog -.- sumpah malas . malas nak tekan-tekan keyboard tuh =.=' . woohhhh dah lama aku tak pergi training menari , sumpah rindu nak lompat-lompat kat studio . sumpah rindu kat ekin,ah,kak farah,kak ida and so on :') tiap-tiap hari kawad macam ape tahhh , dah hitam aku . sumpah aku malas gila nak pegi kawad . aku nak pegi training menari weyy , bukan nak pegi kawad . kay kay aku faham . dah nak bertanding kan . terpaksa laa aku pegi kann =.=' hari tuh aku kena ajar budak baru yang nak kawad , ya allah sumpah bangang . time aku ajar , kau tengok mat-mat rempit sekolah tuh . time aku suruh buat , kau tak mula lah sengih-sengih . macam BARBIEEEEEEEE tahuuuuu aku tengok kau . karate tengkuk kau baru tahuuuu . 

kay , 15 april hari tuh . aku pegi celebrate adik kawan aku punya birthday *ayat keling . pukul 7 a.m bangun , pegi tuisyen . and masuk kelas pukul 8.30 a.m pukul 9.30 a.m . keluar makan jap kat kedai ape tahhhh . then , masuk kelas balik pukul 10.30 a.m . pukul 11.30 dah boleh balik ooohhhh yeah , i likeeeee it . sampai rumah dah pukul 12 lebih , tido kejap . pukul 2 p.m mak aku dah start membebel , heheeee . kay aku pegi mandi , make up and so on . then naik kereta pegi hotel Juita , nak pegi celebrate birthday tu lahh . kay , birthday tu start . karoeke laaa , menari laaaa . and yang paling aku maluuuuuuuu aku kena menari lagu hindustan depan orang ramai , ya allah maluuuuu gila aku =.='

kay , tadi kat sekolah aku ada pertandingan rocket ape tahhhh . kitorang budak form 4 yang kelas sains kena pegi jugak tengok benda tuhhhh . sangatttttttttttt boring aku duduk kat padang tuh , panas weyyy . last-last aku keluar , pegi makan dekat kedai depan sekolah . hahaha *baik kan . pukul 11 a.m aku masuk kelas , gila panass kat luar . kay muka aku dah cukup hitam . tak payah nak berjemur bagai :) pukul 11 cikgu dah suruh masuk , tapi minah-minah gedik dalam kelas aku niy tak nak masuk . weyyyy aku tahu lah balak kau masuk juga pertandingan tuh , tapi tak kan lah sehari kau ponteng kot , best tak kena sound dengan aku and orang lain . kau lompat-lompat depan budak-budak laki , badan kau tuh dah la macam kayu balak , tong gas and bla bla bla , annoying gila weh 

hari khamis niy , aku kena pegi camp =.=' ouh mannnnnnnn perkhemahan agung . hadoi , pegi sanaaa confirm susah nak mandi , dah la aku kena peg kawad kat sana . cikgu , tak nak kawad boleh ? panass lah . hahaha . time aku cakap panas tadi , kawan aku sound aku 'eh , mg x payoh nok jadi princess sini la' hahaha , sumpah maluuuu . siap kau eh , aku balas nanti =P mentang-mentang kau tinggi macam galah , ikut sedap mulut kau jee kan sound aku . kau tunggu haaaa . hahahahaha . ouh btw , facebook dah gila . dah tak boleh nak buka :'( sabarrrrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment