05 May 2011

kay , next week dah exam for PKBS 2 . chill lynn chill baru form 4 , tak payah nak nervous sangat . kannn ? apasal nak upload gambar kat facebook lambat gilaaa haa ? penat aku tunggu =.='  kay tadi ada sorang budak tuh nama dia adilah , dia form 4 sama cam aku jugak . dia pegi kelas aku and dia cari kawan aku si aishah niy untuk persembahan kawad time hari guru nanti . so , aku tanya laa dia , aku tak kena pegi ke kan aku kawad jugak . dia boleh pulak jawab cam niy orang-orang yang glamor jee buat persembahan hari guru tu . seriously aku nak tergelak time kau cakap macam tu , helloooooo glamor sangat ke kau adilah weyy =.=' haih susah laa kalau ada orang berlagak glamor macam kau niy kann . kau ingat aku nak sangat ke kawad tuh . kay , aku dah cukup hitam dah , tak payah nak gedikgedik buad persembahan kawad time harri guru tuh , if ada sijil . memang laa aku bengang but niy tak de sijil , soo buad apa aku nak kisah kan :)

 selagi kau tak ambil gambar macam niy , selagi tu aku tak akan panggil kau budak glamor , haha :) seriously , aku menyampah dengan kau . KBYE

No comments:

Post a Comment