28 May 2011

awak awak , awak nak tahu tak ? saya tengah marah niy . awak awak , kalau dah janji dengan saya tu . pandai-pandai laa awak tunaikan yee . buat penat jee janji dengan orang macam niy . sumpah menyampah janji dengan orang yang suka lupa janj niy *ayat keling . kay nak tahu cerita tak ? actually macam niy . aku dah janji dengan kawan aku nak keluar . ummi and haziq memang dah confirm boleh keluar . afif , fitri and bicik [ pelik nama ] tak confirm lagi boleh keluar ke tak -.- firstly , afif . kay dengan dia niy memang susah nak confirm dengan dia , dia boleh keluar or tak . dia niy , facebook dah la susah nak on . handphone dia pulang entah ke mana . alahai kesian aku dengan mamat niy . nasib laa ummi sabar dengan dia . kalau aku , dah lama dah kena tenyeh-tenyeh muka dengan cili lepastu panggang sampai hangus -.- hari tuh aku keluar dengan afif and ummi niy . si afif belanja kitorang . hikhik nanti kita keluar lusa niy , kau belanja laa lagi yee yee . hikhik *buat muka comel kejap . okay serious tak comel 

secondly , fitri . dia niy kejap boleh pegi laa , kejap tak boleh pegi laa . last-last dia tak boleh pegi . sebab nak ikut kakak dia pegi KL . kay kay yang niy aku tak boleh marah , haha . sabar jee aku dengan kau niy kann . hikhik . bukan main laa kau tanya aku nak pakai baju ape laa , nak pakai baju warna apa laa . last-last kau yang tak jadi pegi . seriously , aku rasa macam nak golek-golek kau macam ayam golek kat kedai yang aku suka beli tuh , hikhik *nampak sangat suka makan , "patut laa badan macam lori tong gas" bak kata si fitri niy . macam laa badan dia tu prfect sangat . kau tuh lempeng tahuuuu -.- kau dah tak boleh keluar dengan aku , pandai pulak kau pujuk-pujuk aku cakap nak jumpa dengan aku minggu depan laa , hari sabtu laa . hikhik . kay-kay nanti kita jumpa lagi kay *buat muka bahagiaa kejap 

thirdly , bicik *nama pelik . dia niy memang aku geram geram geram geram geram geram nak mati dengan dia . dia yang plan nak keluar , last-last dia yang tak boleh pegi . oouucchh , budak niy . kang aku pijak kau dengan lori tong gas baru tahu , baru la keluar lemak-lemak kau tuh , dah tak payah pegi slim world dah . kau cakap kau nak keluar dengan geng-geng MRSM kau tu kaan , hello , aku tahu laa kau dah ada kawan baru . tapi kau jangan laa buat kawan lama kau niy macam taik  kau niy memang nak rasa pelempang tangan aku yang gebu niy kot *ek eleh gebu laa sangat . eeiii kau niy , aku ingat sampai mati kay pasal niy *bila laa perangai berdendam aku niy nak berubah . kau cakap kau tak confrm lagi kan nak ikut kitorang kan , kalau dah tak nak ikut tu cakap je laa , tak payah laa nak bagi alasan yee

fourthly , haziq . dia niy laa yang paling senang . ON jee mamat niy . haha . dia niy , seminggu nak pegi dah pikir nak pakai baju apa , mengalah kan perempuan . tapi  perangai kita sama wey . yee laa , aku dua minggu nak keluar dah pikir nak pakai baju apa , nak bawak beg apa , nak pakai shawl apa . dulu time kecik-kecik tak laa macam niy . tak kecik-kecik dulu main redah jee baju yang nak pakai . alaa biasalaa . budak remaj semua macam tu . mesti laa nak cantik kan time keluar . haziq , kau laa yang paling senang nak keluar . aku sayang kau sampai mati laa *as a friend jee kay

lastly , ummi . mesti korang semua pelik kan . dalam banyak-banyak nama . dia niy jee yang perempuan . alaa , habis tu kawan perempuan aku yang lain semua susah nak keluar . mak bapak diorang tak spotim macam parents aku and ummi niy . sebab tu laa diorang susah nak keluar , so , if aku nak keluar . dia niy laa sahabat sejati aku yang selalu teman aku *urm , actually aku kot yang selalu teman dia date  hikhik , what ever . kaykay dah dah . aku nak pegi menambah kan lemak-lemak aku yang dah banyak niy *sehari kalau tak 3 kali makan , memang tak sah bilaa la kau nak berubah lynn wey :)   



 

No comments:

Post a Comment