31 May 2011

KBM :)

omgeeeeee , sumpah penat hang dengan bestie aku . haha meh meh nak cite . macam laa orang nak baca cite kau niy lynn aahh tak kisah laa , aku nak cite gak . kay , pagi tu aku bangun pukul 7.30 a.m , awal kan kan kan ? hikhik . lepastu macam biasa laa kan , pegi mandi . pukul 8.30 ummi dah datang ambik aku . then aku pegi rumah dia macam tu jee , dengan make up pun tak . sampai jee kat rumah ummi niy , aku make up and ummi pegi mandi . pastu , aku terlupaaaaaa nak ambil kamera aku kat rumah . lepastu kitorang pegi balik rumah aku . tim tuh aku dah siap make up dah . abang-abang yang tengah baiki jalan tuh duk peewit-peewit , eh abang . setakat kerja macam tuh . jangan harap laa kam nak pandang . kirim salam laa . okay-okay , pastu time nak pegi umah ummi balik tuh , kitorang jumpa haziq . dia cakap dia tak jupa-jumpa rumah bicik kat mana . so , kitorang dengan baik hatinyee pegi laa tunjuk rumah bicik time tuh . ouh man , tuhan saja yang tahu . penatnya aku time tu -.- 


okay , dah habis cite kat umah . then kita cite time aku kat kbm pulak yee . first  sampai tuh kitorang round-round dulu macam anak kehilangan mak , eh silap . mak kehilangan anak . lepastu , perut aku niy , macam biasa laa kan . mana boleh tahan lapar . so , kitorang pegi menambah kan lemak dekat mcdonald . nak makan dekat tempat lain tak de bajet -.- 
hambikk kau , double cheese burger 4 bungkus . semua order makanan sama . macam tak de makanan lain jee kan kat mcD tuh . haa , nampak tuh burger aku ? kejap jee aku telan tuh . hikhik
ala ala ala , suka yee boleh makan mcD *macamlaa diorang tak penah makan mcD


dah kenyang-kenyang , perut dah macam belon , aku pegi pulak mengeluarkan balik lemak-lemak aku niy , haha . aku pgi main bowling . main benda nih , sumpah sakit hati . macam ape tahh , asyik masuk longkang jee . mula-mula main excited gilaa laa kan , time main yang kedua kali nya tuh . memang muka mengantuk gilaa . actually lepas aku pegi main dua kali dekat bowling tu , haha . hambik kau . kaya tokey boling kbm tuh . haha


tepi-tepi , mok cik jakun nak ambik gambar dengan bola bowling yang tesangat laa ringan niy . sakit tangan mok cik oegang bola niy -.-
first game , aku yang belanja . second game , mok cik niy la yang belanja . time aku belanja boleh discount tapi time dia belanja tak boleh discount , haha . kesiannn 
dia niy main asyik strike jee . menyampah aku lawan dengan dia niy . confirm kalah if aku lawan dengan dia


ek eleh , nak bajet cute laa tu . haha 


lepas habis main bowling niy , aku macam biasa la kann , dahaga youuuu . lepas tu , kitorang pegi cari air kat food court , ya allah . servis kat food court niy memang tak boleh lambat lagi eh . 


macam biasa , my favourite . MILOOOOOOOOOOOOOOOOOO
kek buah yang telah diterbalikkan oleh aku , homaigod . ganas nyaaa aku . kek niy tersangatlaaa sedap nyaa . memang tak cukup if makan one slices jee 
lepastu , kitorang pegi makan kat kedai ape tahh , kitorang pegi makan benda niy . aku lupa laa nama benda niy apee . kiwo or kowi kot . haha . yang honew dew tu ummi punya . yang choclate tu , of course laa aku yang punya kan . omgeeee i love choclate 
niy laa muka orang kekenyangan . haha . lepas makan-makan semua . kitorang round-round , pusing-pusing kbm tuh . time tengah syok-syok jalan tuh , tetibe jee tali bag aku putus . omgeeeeee , time tuh aku rasa . semua benda aku nak sepak nak tenyeh-tenyeh dengan budu pastu blende . haha . eeuuww
kay kay , aku dah penat post panjang-panjang niy , aku bukannya rajin sangat nak tekan-tekan keyboard laptop niy . hikhik . boi boi . mok cik nak pegi ke alam kayangan . ecehhhh



 

No comments:

Post a Comment