06 June 2011

assalamualaikum *ecehhh* berdirinya saya disini . okay tak , saya tipu . saya meniarap . meniarap nya saya di sini , adalah untuk memberi kan *eh silap* menulis kan , sepatah dua kata . 'sepatah dua kata' okay , ayat principal sekolah aku . mak aihh 'sepatah dua kata' dia , tuhan saja yang tahu . tu bukan 'sepatah dua kata' dah , tu dah beribu-ribu kata dah . okay saya dah merepek . okay back to the topic . awak awak semua nak tahu tak asal saya sekarang niy suka sangat update blog , sebab saya kan cuti . so , saya tak ada kerja . saya update laa blog . *cakap macam homework aku dah perfect kan* ouh , lagi satu . saya jealous tengok orang lain update blog , so , saya pun nak update blog jugak . pelik kan saya . orang update blog pun nak jealous . haha . wakluu , eh kejap . wakluu tu apa eh ? saya tak tahu . saya main tulis jee . okay saya tahu saya pelik . 

okay sape tengok AF9 ? angkat kaki . saya tengok . tapi saya tak lah minat sampai gila-gila kat student-student AF , minat-minat biasa jee , tak lah minat macam saya minat DAFI dulu . okay , siap yang tak minat DAFI yang cute , putih , jambu . ouh mann . saya jatuh cinta sama awak dafi . hoho . okay , saya dah merepek . back to the topic . tadi saya ada tengok AF 9 . saya suka tengok FINA . dia lawa sangat . kejap-kejap nak buat trademark dia SASSSSUUU . dia comel laa . suara dia pun sodap . sodap laa dari suara eden niy . hikhik . okay saya cakap nogori . tapi seorang jee yang saya tak suka . yang nama ERUL tuh . dia dah terkeluar kan ? puh bagus . haha . first time wey , saya tak suka orang yang handsome . hikhik . tapi peminat dia ramai gila kan ? peminat ramai , tapi trsingkir . pelik . time aznil nak cakap dia tersingkr tuh yang paling best . haha lawak . dia ingat dia boleh masuk akhir , haha lawak-lawak . tapi kesian . kalau saya jadi dia . mesti saya malu gila -.-

parapapa i'm lovin it . ouh tetibe jee rasa nak makan mcD . mcD dah ada macam-macam jenis burger . tapi saya suka dengan big mac dia tuh . emm yummy yummy . okay , saya merepek lagi . ouh cuti dah nak habis , sedih saya T.T lagi beberapa hari jee nak buka sekolah . ouh tak nak tak nak . tak nak pegi sekolah . tak nak tahu markah physics . okay faham tak ? saya cakap saya TAK NAK pegi sekolah . TAK NAK tengok markah physics . okay dah dah . orang dah faham dah . okay nak cerita pasal JB pulak , bukan johor bahru yee . tapi jonas brother and justin bieber . ouh ouh i am one of those fanatic beliebers and jonas brothers . diorang handsome gilaaaaaaa . eeiii suka laa diorang niy , nak buat macam mana . saya suka sangat kat diorang . saya suka diorang sebab diorang handsome sangat . ouh best laa kalau dapat boyfriend handsome macam tuh . confirm saya setia sampai mati , huk aloh nipu selaluh . hoho

awak-awak semua nak tahu tak , semalam saya jadi baby sitter kejap . ya allah . penat gila saya jadi baby sitter , yee la . mana tak penat nya . 26 jam duk berlari dengan diorang . rasa nak lempang-lempang jee mic dengan tangan aku . okay . mic . dengar tak , mic. MIC ! okay sekali lagi . MIC ! mic tu adalah mikrofon . alaa tak kan korang tak tahu . hikhik . okay macam niy sebenar nya cerita dia . time tuh saya tengah pasang mic sebab saya nak karoeke . KAROEKE ! okay , macam suara bagus jee kan nak karoeke . biar lah , ini kan rumah saya . mak saya pun tak marah saya karoeke , yang awak nak sibuk-sibuk niy pehal ? okay . saya emo :'( lepastu budak-budak yang aku jaga niy . pegi rembat aku punya mic . yee la pegi rembat aku punya mic laa . tak kan nak peg rembat aku punya baju pulak kan . so , aku terpaksa la kejar diorang yang hyperactive tuh . alahai , sabar saja yee .

okay , saya dah lama tak shopping , biasa laa . nafsu perempuan kan ada 9 . antaranya ialah nafsu shopping . selain nafsu makan *yang niy penting niy* serious jealous tengok heels kat internet dan shopping complex . ouh saya nak satu ! umi umi umi tolong beli kat adik satu . ayat ni lah yang selalu saya pakai bila pegi shopping complex . hoho , sebab tu laa saya suka ikut umi saya pegi shopping complex . sebab confirm saya dapat juga , tak kisah laa baju ke , heel ke , shawl ke . tapi shawl kadang-kadang jee . even inner pun saya mintak jugak . haha , bodoh kan saya ? ok tak . saya tak bodoh . hoho :) okay kejap-kejap saya nak tukar topik kejap . okay , siapa kenal shah jaszle , put your hand up yaw ! okay-okay . kenal kan . ouh , dia handsome gilaa , okay saya memang suka tengok lelaki handsome , hoho . dan saya lagi suka tengok perempuan yang cantik , sumpah jealous . rasa rendah diri kejap T.T next paragraph !

ouh banyak nya saya tulis hari niy , saya dah rasa macam tengah buat karangan BM time PMR dulu jee . yea yea PMR , saya dah form 4 . ouh , tadi saya ada on facebook and ada orang IM saya . dia cakap dia kenal saya . dia siap tunjuk lagi nombor telefon saya . ayat dia lebh kurang macam niy 'awak niy lynn kan , ingat tak dulu kita pernah mesej-mesej , kita pernah karoeke sekali . saya pernah pegi rumah awak . ni no awak kan 014-5****** ' okay ayat dia lebih kurang macam tu lah . ouh gosh , saya takot sangat . tapi saya tak ingat pun dia . faham tak ? SAYA TAK INGAT ! tapi dia paksa jugak saya ingat dia . WOI ABANG JANGAN LAH PAKSA-PAKSA , LEMPANG NAK ? tengok , saya dah garang dah . sebenarnya saya sopan santun tau . okay dah tak payah nak menipu ! 

ouh yee , awak nak tahu tak . saya bangun pukul 9 a.m hari niy  , hoho awal kan ? jyeah saya tahu . tapi masalah nya sekarang niy . saya tak mandi lagi hoho . sekarang dah pukul 2.30 . bangun jee terus online , sampai sekarang . ya allah , kalau awak-awak semua duduk tepi saya . mesti awak semua pengsan kan , haha . yee lah saya kan tak mandi lagi :) makanan pun tak sentuh lagi . lapar eden . tapi aku terpaksalah tahan kelaparan aku niy , sebab semangat nak online and update blog membara-bara . hoho . cuti niy laa , saya boleh update blog . kalau dah sekolah . confirm busy jee memanjang . cikgu sekolah saya memang rajin . form 4 pun dia nak buat kelas tambahan jugak . kelas tambahan fizik and kimia . alaa cikgu form 5 cukup laa kelas tambahan , tak kan lah form 4 ada jugak kelas tambahan -.- okay dah , saya dah banyak tulis niy . 7 paragraph youuuu ! fuyooo kay boi boi awak awak semua 

p/s : rasa comel jee tulis 'awak saya' niy . haha . aww aww . eeuuww . serious gedik . haha kay BYE BYE   

No comments:

Post a Comment