05 June 2011

cuti seminggu jee lagi , haih . sumpah tak best -.- homework sikit pun aku tak sentuh . lappy tiap-tiap hari aku sentuh . haha . aku lagi sanggup tengok movie yang aku tak suka dari buat homework . memang bodoh la kan . siapa perangai macam aku ? sila angkat tangan . aku berani jamin laa , ramai lagi yang tak siap homework kan . esok nak sekolah , hari niy baru buat kan ? haha . sep sep sep kita geng ! cuti niy online , tidur , makan *yang niy penting niy jee kerja aku . omgeee , hari niy baru aku boleh duduk rehat kat rumah . busy jee memanjang . perdana menteri boleh kalah . ahaha . mandi tak lagi terus online , ouhh itu perkara biasa . haha 

tadi bangun pagi-pagi , aku ingat nak kemas bilik yang dah macam kapal pecah . bangun tuh , aku makan . lepas makan , buka tv . try tengok ada cerita best tak . buka disney channel , omgeeee my favourite PHINEAS AND FERB . tengok phineas and ferb sampai habis kejap . lepastu mak aku tanya nak guna lappy tak . jyeahhh pucuk dicita ulam mendatang , tak kan lah aku nak cakap tak nak kan . terus aku cakap . NAK NAK NAK NAK NAK NAKKKKK ! ingat nak online kejap jee , tapi sampai sekarang tak berhenti lagi online . haha . so , operasi mengemas bilik tuh , di cancel macam tu jee . haha , bodoh jee kan

ouh btw , semalam aku ada baca paper pasal filem karak tu kan . ouh mannn , sumpah takut . pastu aunty-aunty aku pulak rajin pulak cerita pasal karak niy . sumpah takut aku dengar cerita aunty aku tuh . dah la time tuh , aku duduk rumah atok aku , rumah atok aku tuh dpan kubur pulak tuh . ouh mannn seram -.- highway karak niy , kalau aku pegi KL dengan kereta , memang aku akan lalu lah highway karak niy . dulu time lalu kat situ , biasa jee tak rasa takut sikit pun . niy dah tahu cerita hantu karak niy , lagi laa aku tak nak lalu kan . haha , makin besar makin penakut -.-

No comments:

Post a Comment