14 June 2011

hye hye hye hye hye , kang aku dah cakap . if sekolah dah buka mesti aku busy jee memanjang . nak online pun tak sempat apa lagi nak update blog kan ? hoho XD . semangat cuti tak habis lagi weh , haha :) okay kat sekolah aku tadi ada motivasi kepimpinan . hek eleh , pemimpin laa sangat aku niy . time motivasi tuh dia suruh pengawas-pengawas berdiri , so , aku pun berdiri la kan . yee la berdiri laa , tak kan nak meniarap kot . haha *kay tak lawak -.- . then , dia suruh baca ikrar ape ntah . orang lain baca ikrar , aku pulak duk gelak-gelak dengan kawan aku . asdfghjkl , haha . memang kuang hajo la perangai -.- motivasi tuh start pukul 2 and habis pukul 4 . ya allah , tahu-tahu jee la kan aku buat apa dalam dewan tuh . TIDUR . haha , time awal-awal tuh boleh lagi dengar  , lepastu aku gosip-gosip pasal khairul fahmi and shahrul idlan talaha aww aww my boyfriend haha *perasan jee lebih . dengan qurratun . haha , cakap-cakap lepastu gelak , lepastu buat muka serius , lepaetu gelak pulak . haha . biasalaa , kalau dah boring kan . memang buat kerja bodoh la jawabnye :) lepastu time nak balik tu kawan aku aishah niy pegi balik and JALAN SAMA-SAMA with my bruno mars . ya allah , siap kau esok aishah ! aku ganyang kau esok ! hoho XD 

budak kelas aku rama gila ouhh dapat netbook 1 malaysia . gentle jealous . nak jugak-jugak . tu lah kau , time habis pmr dulu terus tak datang sekolah , cikgu bagi brang netbook , kau tak datang kan . hek eleh , dah cikgu suruh tak datang , aku tak datang laa . lepas niy ramai laa bawak netbook kat sekolah kan , hek eleh macam kau sorang jee ada benda alah tuh , aku pun ada okay *ayat jealous -.- ouh nak tanya-nak tanya , siapa kenal shahrul idlan talaha , alaa pemain bola tuh . ya allah , dia tu handsome nak mati okay :) tapi dah kahwin kan T.T hek eleh macam dah confirm dah dia coupl dengan aku kalau dia tak kahwin lagi . hoho XD . serious seekarang aku semangat nak teengok bola , nak tengok shahrul idlan talaha , nama pun nak sama okay . SALHA . TALAHA . haha :) okay bye , nak pegi tengok sonny with a chance . hikhik <3 my favourite hoho XD 

No comments:

Post a Comment