22 June 2011

okay , tadi time balik sekolah aku tumpang kawan aku si ummi niy :) time sampai rumah dia tu , ktorang borak-borak , and dia mengaku something yang aku memang tak boleh terima . time tuh kitorang dah nak gaduh laa , aku dah tak ada mood nak cakap dengan dia time tuh . aku pun tak tahu laa kenapa dengan aku niy . habis bola dekat rumah dia aku baling-baling . what's wrong with me ? *ecehhh . okay back to the topic . and then ayah aku sampai , dia ambil aku and aku balik . time dalam kereta tuh , aku ingat yang ummi niy pernah cakap kat aku yang dia tak kan buat benda tu . tak akan ! *'benda tu' niy bukan maksiat yee . tapi last-last dia buat jugak . mana janji-janji mu ummi *hahahahahahahahahahahahahahahahaha . dulu , kitorang memang baik :'(

-pergi tuisyen sekali , balik tuisyen sekali
-pergi jalan-jalan sekali
-suka tukar-tukar selipar time kuar jejalan . hoho xD
-if kitorang tengah bual-bual mesti buka lagu hindustan . haha *malu-malu
-rehat kat sekolah sekali . dia beli nasi . aku beli air 
-kitorang suka gila karoeke :D
-sama-sama pemalas . haha . malas nak buat homework -.-
-kitorang suka usha-usha cikgu-cikgu yang handsome . haha 
-kuat gelak :D 

tapi , aku tak rasa benda niy boleh terjadi lagi or not *apasal dengan ayat aku niy , ayat macam karangan bm petang tadi , dia datang rumah aku , cakap sorry apa benda semua laa , sampai nak nangis dia . disebab kan aku niy seorang wanita *ecehhh . mula-mula memang susah laa aku nak cakap dengan dia . sebab aku menyampah gila dengan dia time tuh . hehe . tapi dia banyak kali cakap yang dia tak nak buat dah . okay . promise okay ? iloveyou UMMI AJLAA BT MOHAMED . kita kawan sampai kita mati kay ? ingat tak ayat kta ? sahabat sejati sentiasa di hati . haha :'D okay aku mengaku yang aku tak boleh kalau kau dah tak kawan dengan aku . kau kan kembar aku . kalau aku ada , kau pun mesti ada kan ? aku tak nak dah gaduh-gaduh macam niy lagi kay :'D              

No comments:

Post a Comment